14 Haziran 2014 Cumartesi

Aşk bahçesi / Love Garden Nail Art

Herkese merhabalar,

Bugün en beğendiğim dizaynlardan birini göstereceğim. Rengarenk, cıvıl cıvıl bir desen. Adını “Aşk bahçesi” koydum =) Tüm tırnaklarımızda minik minik kalp çiçekler açacak. “Ama ben kalp yapmayı bilmiyorum kiii!“ diyenler için de bir sürprizim var. Merak etmeyin, öncelikle kalp yapmayı göstereceğim küçücük bir videoyla.

Oje ile kalp deseni nasıl yapılır?

Noktalama aletlerini nasıl yaptığımı daha en başından göstermiştim zaten. İşte o aletlerimden birini kullanarak (İstediğiniz büyüklüğü seçebilirsiniz. Ben orta boyu kullandım.) tırnağınıza bir “v” harfi çiziyorsunuz. Hepsi bu =) Mini videoda da gösterdim. İzleyelim:


Gelelim aşk bahçemizin yapılışına:

1. Öncelikle tüm tırnaklarımızı çook açık bir pembe ile boyuyoruz.
2. İkinci olarak fuşya rengi ojemizle minik birer kalp konduruyoruz tırnaklarımızın ortalarına.
3. Sonra, daha açık bir pembeyle fuşya kalplerimizin sağına ya da soluna biraz daha küçük birer kalp daha yapıyoruz.
4. Boş kalan tarafa da yine başka bir ton pembe kullanarak birer kalp daha yapıyoruz.



5. Kalpler tamamlandıktan sonra kahverengi ile kalp çiçeklerimize birer sap yapıyoruz. (Fırça kullanmak zorunda değiliz bunun için. Ben kürdan kullanarak yaptım.)
6. Çimen yeşili ojeyle tırnaklarımızın ucuna çimlerimizi yapıyoruz. (Ben yine sadece kürdan kullandım.)
7. Son olarak da çimlerden farklı bir yeşil ile çiçeklerimizin yapraklarını yapıyoruz. (Ben nane yeşili kullandım.)
8. Ta daaa =)





En son hali böyle görünüyor. Çok eğlenceli değil mi sizce de? Yarın arkadaşlarıma göstermek için sabırsızlanıyorum =)


Sevgiler,


Alice 


Hello everyone,

Today I’m going to show you one of my favorite designs. It is a very colorful and lively design. I named it “Love garden” =) Tiny hearts ill bloom on all of your nails. And I have a surprise for the ones who says: “But I don’t know how to make hearts!” Do not worry, first I will show you how to create hearts with the help of a short video.

How can I make hearts with nail polish?

I’ve already shown you how I made my dotting tools. By using one of them, (You can choose whichever you want. I used the middle size.) draw a “v” shape on your nail and that’s it =) I also shoed it with a mini video. Let’s watch it:


Let’s move on with the design “Love garden”:

1. First, paint your nails with a sheer pink polish.
2. Then, create small fuchsia hearts on the nails.
3. Next, use a light pink polish to make small hearts on one side of the fuchsia hearts.
4. On the other sides, use one another pink polish to make tiny hearts.



5. When the hearts are ready, use brown polish and draw the stems of the flowers. (You do not have to use brushes for this. I used toothpicks.)
6. Use a bright green polish to create the grass on the tips of your nails.
7. Finally, use another shade of green to add leaves to the flowers. (I used minty green.)
8. Ta daaa =)





The final look is like amazing. Don’t you also think it is a fun design? I am looking forward to showing it to my friends tomorrow =)


Love,
Alice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...