21 Haziran 2014 Cumartesi

Yeni tırnak süsleme aletlerim / My new nail art tools

Herkese merhabalar,

Tırnak süslerken kullanmak için yepyeni aletlerim oldu. Kimileri daha önceden sahip olduğum ama bu amaçla kullanmadığım şeylerdi. Kimilerini de yeni aldım =) İşe yaradıklarını/yarayabileceklerini düşündüğüm için de sizlerle paylaşmak istedim. Peki neler mi bu aletler? Okuyalım:


1. Kalpli ve yıldızlı pullar (Bunları yıllar önce Japonya’dayken epey ucuza almıştım hevesle. Ama sonradan “Ben nasılsa kullanamam bunları” diyerek bir kenara atmıştım. Meğer kullanabiliyormuşum =) Yakında bir yazı bekleyin benden.)

2. Makyaj süngeri (Bunlar da uzunca bir süredir bendeydi ama kullanmamıştım. Bunları kullanarak da bir dizayn hazırlayacağım yakında. Hiç de zor değilmiş meğer kullanmak.)

3. İnce çizgi fırçası (Bunu kendim yaptım =) Geçenlerde bir ojemi yere düşürdüm ve kırıldı ne yazık ki =/ ama fırsattan istifade fırçasını aldım, temizledim. Sonra da makas yardımıyla incelterek tırnak süsleme işlemlerinde çizgi çekebilmek için kullanacağım bir fırça haline getirdim. İşe yarıyor =) Bitmiş, kurumuş ojelerinizi atmak yerine onların fırçalarıyla bunu denemenizi tavsiye ederim.)   

4. Raptiye (Evimde birsürü var bunlardan. Kutularımı karıştırıken buldum ve birden aklımda bir ışık yandı. Bunu, tırnağa büyük bir yuvarlak nokta koymak istediğimiz zaman rahatlıkla kullanabileceğimizi düşündüm. Yakında denemeyi planlıyorum.)

5. Kaş ve göz makyajı fırçası (İşte bunu yeni aldım. Rossmann’da indirimdeydi. Kaş ve makyaj fırçası olarak satıyorlar ama ben tırnak süslemelerimde kullanmaya başladım bile. Kalın uçlu kısmını oje çıkarıcıya batırarak tırnaklarımın kenarında kalan ojeleri temizlemek için kullanıyorum. İşe yarayacağından pek umudum yoktu ama bu fırça beni şaşırttı. İnce uçlu kısmını henüz kullanmadım. Çizgi çekmek için kalın geldi gözüme ama denediğimde yorumumu paylaşırım sizlerle.)

Sevgiler,
Alice



Hello everyone,

I have some new nail art tools. Some of them are things that I have owned for some time, yet never used for nail art purposes. Some are newly bought =) As I think they work / are likely to work, I want to share them with you. What are these tools then? Let’s read:


1. Some silver studs with heart and star shapes (I bought them years ago from Japan with a lot of enthusiasm towards nail art. But then, I left them aside with the thought of “I can’t use them anyway!”. I have now found out that I can actually use them =) A blog post with them will be comig soon.)

2. Make-up sponge (I had them for some time, but never used. I’m going to prepare a design by using them as well. They are very easy to use.)

3. Striper (I made it myself =) A few days ago one of my nail polishes fell off and broke =/ Taking the advantage, I took the brush and cleaned it. Then, I cut some hair out of it to make it thinner and there goes my striper. It works pretty well =) Instead of throwing your old polishes, you can try this out!)

4. Pin (I have a lot of those at home. I’ve had an idea when I found them while cleaning up. I thought I could use it when I want to put a big dot  during nail art. I’ll try it out soon.)

5. Eye and eyebrow make-up brush (This is brand new. It was on sale in Rossmann. They sell it as eye and eyebrow make-up brush, but I have already started using it to decorate my nails. I’ve been using the eyebrow brush side to cleanup around my nails. I didn’t have hopes that it would work but it really does. I haven’t used the other side yet. It look too thick for a striper but I will share my opinions when I try it.)

Love,
Alice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...