2 Temmuz 2014 Çarşamba

31 gün 31 tasarım - 2. gün: Turuncu / 31 day challenge - Day 2: Orange

Çapraz / Diagonal nail art

(Please scroll down for English)

Herkese merhabalar,

Bugün ikinci gün. Turuncu kullanmam gerekiyordu ve düşündüm ki ojelerimde turuncuyu pek kullanan biri değilim ben. Tabi ki turuncu ojem var =) ama şimdiye kadar hiçbir tasarımımı tamamen turuncu üzerine yapmamışım. Fikir bulmakta zorlandım biraz diyebilirim. Sonuç olarak çapraz desenleri sevdiğim için onlardan birini yapmaya karar verdim. Yapılışı şöyle:

1. Tırnaklarımızı beyaza boyuyoruz.
2. Beyaz tamamen kuruduktan sonra, bantlarımızı kesip hazırlıyoruz ve tırnaklarımıza çapraz olarak yapıştırıyoruz. Daha iyi bir sonuç için köşelerde iyi yapştığından emin olmamız gerekiyor.
3. Turuncu ojemizi bantların dışında kalan kısımlara uyguluyoruz.
4. Oje kurumadan bantları çıkarıyoruz. Top coat sürüp bu şekilde kullanılabilir.
5. Ben biraz daha süslemek için son olarak beyaz kısımların üstüne turuncu noktalar koydum.


Beğendiniz mi? Son hali böyle görünüyor:


Genel olarak çapraz desenler hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben üstünde hiç süsleme olmadan bile çapraz olarak iki renk sürüldüğünde birçok insanın dikkatini çektiğini fark ettim =) Siz de denerseniz fikirlerinizi benimle paylaşabilirseniz çok sevinirim =)

Sevgiler,
Alice

Not: Bu arada bahsetmem gereken bir şey var. Aslında bir yerden esinlenerek yapmadım ben bu tasarımı çünkü zaten çapraz desenleri genel olarak epey seven biriyim. Ama yazıyı yayınlamadan önce burada çok benzer bir desen gördüm farklı renlerle yapılmış olan. Birçok sayfada paylaşılmış hatta aynı fotoğraf. O yüzden kime ait olduğunu bilmiyorum ama yine de madem benden önce yapılmış referans vermemiş olmayayım dedim.



(Sıradaki renk: Sarı)



Çapraz / Diagonal nail art

Hello everyone,

Today is the second day of my challenge. I had to use orange and I realized that I am not a person who uses orange on her nails. Of course I have orange polish =) yet I have never used orange on my nails as the main color. That’s why, finding inspiration was a bit difficult for me this time. As I like diagonal designs, I decided to try one more. Here is how it is done:

1. Paint all of your nails white.
2. When white is completely dry, cut out some tape for all of your nails and place them on your nails diagonally. Make sure that you stick the tape very well for better results.
3. Apply orange polish on the exposed parts.
4. Before the polish dries, take off the tape from your nails. You can apply top coat and finish your design at that stage.
5. To make the design more intricate, finally, I applied orange dots on the white parts.


Do you like it? This is the final look:


What do you think about the diagonal designs in general? I realized that even if there are no dots or other applications on it, when you wear a diagonal design, it grabs the attention of many people =) If you try, please your experiences and comments with me =) 

Love,
Alice

P.S.: I have to mention something here. Actually I wasn’t inspired by another design for this because I am already a person who is fond of diagonal designs in general. However, before I post this, I came across a very similar design with different colors and it is shared here and on many different pages. That’s why, although I do not know the original creator, I thought I have to give reference to it as it is shared before I do.

(Next color: Yellow)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...