4 Temmuz 2014 Cuma

31 gün 31 tasarım - 4. gün: Yeşil / 31 day challenge – Day 4: Green

Kamuflaj / Camouflage nail art

(Please scroll down for English) 

Herkese merhabalar,

Dördüncü güne geldik. Bugün yeşil kullanacağız. Yeşil ne yapabilirim diye düşünürken bir süredir yapmak istediğim kamuflaj geldi aklıma ve onu yaptım bugün. Yapılışı da, bir yerini beğenmediğinizde düzeltebilmeniz de çok kolay. İhtiyacınız olan şey sadece ojeleriniz. Evet evet, hiçbir alet kullanmadan sadece ojenin fırçasıyla yapabiliyoruz bu deseni. Yapılışına geçiyorum hemen:

1. İlk olarak tırnaklarımızı ten rengi tonlarında bir renge boyuyoruz.
2. Sonra tamamen rastgele şekilde, hoşunuza nasıl giderse öyle, yeşil ve kahverengi ojelerimizi uyguluyoruz. Ben önce koyu yeşille başladım. Ojeleri tırnağınıza sürmeden önce fırçayı iyi sıyırdığınızdan, yani fırçada çok oje kalmadığından emin olmamız gerekiyor. Sonra fırçanın ucuyla rengi bırakmak istediğimiz kısımlara hafifçe dokunuyoruz.
3. Burada açık yeşil ekledim.
4. Biraz kahverengi eklemek hoş olur diye düşündüm ve bu halini çok beğendim =)
5. Sonra “Madem yeşil kullanıyoruz, ben biraz daha yeşil ekleyeyim” dedim ve iki farklı yeşil tomu daha ekledim ve bitirdim.


Ne düşünüyorsunuz? Sizce de çok kolay değil mi? =)


Bu arada bir ipucu paylaşmak istiyorum. Diyelim ki bir renk kullandınız ama yanlışlıkla istediğinizden daha fazla uyguladınız ve/yada alttaki renkleriniz kapandı, bu tasarım tamemen özgür bir desen olduğu için fazla kaçırdığınız kısmın üstüne dilediğiniz rengi uygulayarak dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Süper değil mi?

Sevgiler,
Alice


(Sıradaki renk: Mavi)



Kamuflaj / Camouflage nail art

Hello everyone,   

Today is the fourth day of the challenge and our color is green. While I was thinking of ideas for green designs, I came up with camouflage nails which I wanted to do for some time now. It is very easy both to create and to fix if anything goes wrong with this design. And the only thing you need is your nail polish and the brush that comes with the polish bottle =) Yes, it is a no tool nail art. This is how we can make it:

1. Paint all of your nails nude or a tan/light brown color.
2. Next step is to apply green and brown polishes randomly. I started with a very dark green color. What you need to make sure is to wipe off the excess polish from the brush. Than just dab onto the parts of your nails that you want to leave the color.
3. Here I added some lawn green color.
4. I thought some brown would be nice and actually I like this look of the design =)
5. But as the challenge is “green”, I wanted to go a bit crazier and added two more shades of green =)


What do you think? Isn’t it very easy?


By the way, I have a tip to share. If you’ve used a color and you think it is too much, and/or it covers the colors under itself, you can always take another color and apply on top of the part you don’t like. Amazing, huh?

Love,
Alice

(Next color: Blue)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...