16 Ağustos 2014 Cumartesi

31 gün 31 tasarım - 14. gün: Çiçekler / 31 day challenge – Day 14: Flowers

Yaz çiçekleri / Summery flowers nail art

 (For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Herkese merhabalar,

Yaz aylarını en yoğun sıcaklarıyla yaşadığımız şu günlerde yazlık çiçeklerimizi tırnaklarımıza taşımak hoş olur diye düşünüyordum ve bugün 31 gün 31 tasarım’ın konusunun çiçekler olduğunu görünce çok sevindim =) Ve size mavili pembeli çiçekli bir tasarım hazırladım. Hemen yapılışına geçiyorum:

1. Yüzük, orta ve baş parmaklarımıza beyaz oje sürüyoruz.
2. Küçük bir noktalama aleti ya da kürdan yardımıyla mercan rengi küçük iki çiçek yapıyoruz.
3. Boş kalan alanlara mavi ile de benzer iki çiçek daha yapıyoruz. (Bu arada bu renkler yerine tabi ki farklı renkler de seçebilir, tırnağınızın uzunluğuna göre de sayıca daha az ya da daha çok çiçek de yapabilirsiniz.)
4. ve 5. Boş kalan küçük alanlara da çiçeklerimizi yaptığımız renklerle küçük noktalar koyuyoruz.
6. Son olarak çiçeklerimizin ortalarına baz rengimiz olan beyazdan birer minik nokta koyarak tasarımımızı tamamlıyoruz.

Adım adım yaz çiçekleri tırnak süslemesi

Peki ya küçük ve işaret parmaklarımız? Onları da şimdi süsleyeceğiz. Bunun için:

1. ve 4. Küçük parmağımızı mavi, işaret parmağımızı mercan rengi boyuyoruz.
2. ve 5. Diğer tırnaklarımıza yaptığımız çiçeklerden buraya da zıt rengimizle tırnağımızın üst tarafına birer çiçek yapıyoruz.
3. ve 6. Baz rengimizle çiçeklerimizin ortalarına birer nokta koyarak tasarımımızı sonlandırıyoruz. Hepsi bu kadar =)

Adım adım yaz çiçekleri tırnak süslemesi

Son hali böyle görünüyor:

Yaz çiçekleri tırnak süslemesi

Ben bu renklerin birbirleriyle uyumunu sevdim epey. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizin en sevdiğiniz yaz renkleri neler?

Sevgiler,
Alice


(Sıradaki desen: Narin desen)




Yaz çiçekleri / Summery flowers nail art

Hello everyone,

We have been experiencing the hottest days of summer and I thought reflecting some summery flowers on our nails would be a good idea. So, today’s 31 day challenge topic made my day =) I prepared a design with blue and coral flowers for you. Let’s move on with the steps:

1. Paint your ring, middle and thumb nails white.
2. Make two coral flowers using a dotting tool or a toothpick on the white nails.
3. Make two more flowers using a sky blue color. (I like blue flowers, but you can of course pick any two colors you like, and  depending on the length of your nails, you can make more flowers instead of two from each.)
4. and 5. Make small dots on the white areas using the colors of your flowers.
6. Finally,  add a small white dot in the middle of each flower to make the flowers look neater.

Adım adım yaz çiçekleri tırnak süslemesi

What about the pinky and the pointer? We are going to decorate them now. For this:

1. and 4. Paint your pinky blue, and pointer a coral pink polish.
2. and 5. Make the same flowers you made on your other nails using an alternate color. I chose to place only one flower close to the bottom of my nail. If yu want you can place more flowers as well.
3. and 6. Finalize your manicure by adding a small dot in the middle of your flowers using the base color. That’s all =)

Adım adım yaz çiçekleri tırnak süslemesiThis is the final look:

Yaz çiçekleri tırnak süslemesi

I like the harmony of these colors. They are bright and lively. What do you think? What are your favorite summer colors?

Love,
Alice

(Next pattern: Delicate print)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...