10 Eylül 2014 Çarşamba

31 gün 31 tasarım - 17. gün: Sim / 31 day challenge – Day 17: Glitter

Simli cupcake nail art

(For English, please scroll down and click the “Read in English” button at the end of this post.”)

Herkese merhabalar,

Bugün büyük gün =) Benim doğum günüm!! Bu yüzden bugün tırnaklarımı keklerke süslemek istedim. 31 gün 31 tasarımın bugünkü konusu ile birleştirince de ortaya simli cupcake çıktı:

Glitter cupcake nail art

Ben öncelikle tüm tırnaklarıma pembeye kaçan açık krem renkli bir oje sürerek başladımİşaret ve yüzük parmaklarıma cupcake yaptım. Biri benim biri de geçen hafta bugün doğum günü olan canım kocacım için =) Nasıl yapmışım bir bakalım:

1. Az önce de bahsettiğim gibi, temek rengimizi sürerek başlıyoruz.
2. Tırnak uçlarımızı nane yeşili de denen açık yeşil bir renk ile boyuyoruz. (Tırnağınızın yaklaşık 1/3’ünü boyamanız yeterli.) Ben ojenin içindeki fırçayı kullanarak yaptım, ama siz daha kolay olduğunu düşünüyorsanız önce ince bir çizgi çekip, sonra alt kısmını doldurabilirsiniz.
3. Yeşil kısma dik beyaz çizgiler çiziyoruz.
4. Büyük boy bir noktalama aletiyle (yada tel toka) aşağıdaki resimde de görüldüğü gibi yan yana pembe noktalar yapıyoruz.
5. Cupcake şeklini verene kadar da yukarıya doğru noktalar yapmaya devam ediyoruz.
6. Pembe oje kuruduktan sonra, üstüne simli bir oje uyguluyoruz. Ben bunun için bir önceki aşamada kullandığım noktalama aletimi ve içinde minik altın rengi simler olan bir ojeyi kullandım.
7. Son olarak buradaki yazımda bahsettiğim kalp şeklindeki küçük pullardan koydum cupcake’in üstüne. Bunun için şeffaf bir ojeden kalbi yerleştirmek istediğim yere azıcık uyguladım ve kalbi ojeye yapıştırdım. Eğer böyle pullarınız yoksa kürdan ve oje kullanarak kendiniz de kolayca kalp yapabilirsiniz. Oje ile kalp yapmayı öğrenmek için, daha önceden hazırlamış olduğum buradaki minik videoyu izleyebilirsiniz.

Glitter cupcake nail art tutorial

Cupcakelerden sonra, orta parmağım ile devam ettim. Noktalar yapmak istedim. Çok minik yapmışım noktaları =) Yine de sevdim. Şöyle yapılıyor:
1. Ana rengimizi sürüyoruz.
2. Cupcake yaparken kullandığımız açık yeşil oje ile üç paralel şerit halinde noktalar yapıyoruz. Noktaların büyüklüğünü dilediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
3. Yine cupcake’i yaparken kullandığımız pembe ile, boşluklara iki şerit halinde pembe noktalar yapıyoruz. Böylece üç tırnağımızı tamamlamış oluyoruz.

Glitter cupcake nail art tutorial

Son olarak, küçük ve başparmaklarım kaldı. Onlara parlaklık katmak istedim ve bu yüzden de:
1. Bu aşamayı artık biliyoruz =) Temel rengimizi uyguluyoruz.
2. Cupcake’te kullandığımız simli ojemizi uyguluyoruz.
3. Her iki tırnağımıza da ikişer tane kalp yapıp/yapıştırıp manikürümüzü tamamlıyoruz =)

Glitter cupcake nail art tutorial

Keklerimi beğendiniz mi? Renkleri nasıl buldunuz? Ben bu renkleri çok yumuşak ve tatlı bulduğum için seçtim. Kullandığım ojeler:

Pastel 04 (Beyaz)
Golden Rore Paris 254 (Yeşil)
Rival de Loop Young 29 Start Dust (Sim)
Golden Rore Paris 218 (Pembe)
Pastel 27 (Krem)


Umarım tasarımımı beğenmişsinizdir. Son hali böyle görünüyor:

Glitter cupcake nail art

İşte ben de doğum günümü böyle kutluyorum. Siz nasıl kutlarsınız? =)

Sevgiler,

Alice

(Sıradaki desen: Yarım ay)



Glitter cupcake nail art

Hello everyone,

Today is the big day =) It’s my birthday!! That’s why, I wanted to make cupcake nails and combine it with today’s challenge: Glitter. There I had these beautiful glitter cupcake nails:

Glitter cupcake nail art


Let’s move on with the tutorial. I started by painting all of my nails a pinkish nude color. On my pointer and the ring finger I made cupcakes. One for me, one for my lovely husband whose birthday was just one week ago. Here is how to do it:
1. As I mentioned above, apply your base color.
2. Paint the tips of your nails a minty green color. (You paint about 1/3 of your nails.) Here I just used the brush which comes with the polish bottle, but you can draw a thin line first and fill it in if you think it is easier.
3. Draw vertical white stripes on the green part.
4. With a large size dotting tool (or a bobby pin) make pink dots as you see in the picture below.
5. Continue making dots to form the shape of the cupcake.
6. When the pink polish dries, apply glitter polish on it. To do this I used the same dotting tool I just used to make my cupcake, and the glitter polish I use has a lot of tiny gold glitters in it.  
7. Lastly I put a heart shaped holographic glitter piece on my cupcake. (I mentioned these studs(?) in this post.) To do this I simply dabbed a little clear polish where I want to place the heart, and put the heart there. If you do not have such studs, you can make a heart using a toothpick and polish. To learn how to make hearts, you can watch the short video I prepared before.

Glitter cupcake nail art tutorial

After the cupcakes, I moved on with my middle finger. I wanted to make dots on it. I ended up doing very tiny dots, but oh well. I like them =) To do this:
1. Just apply your base coat.
2. Use the same green color that you used for the cupcake and make three parallel lines of dots. The size of the dots depends on your taste.
3. With the pink you used for the cupcake, make another two lines of dots and your middle finger is also ready.

Glitter cupcake nail art tutorial

Finally, I wanted to add some shine to my pinky and thumb. So:
1. You know that step already =) Apply your base color.
2. Apply the same glitter polish you used on the cupcake.
3. Lastly, add two hearts to match the ones on the cupcake. And you’re done!

Glitter cupcake nail art tutorial

Do you like my cupcakes? What do you think about the coloor choice? I chose these colors beacuse I think they are soft and girly. The polishes I used are:

Pastel 04 (White)
Golden Rore Paris 254 (Green)
Rival de Loop Young 29 Start Dust (Glitter)
Golden Rore Paris 218 (Pink)
Pastel 27 (Nude)


I hope you like this design. This is the final look:

Glitter cupcake nail art

This is how I celebrate my birthday. How do you celebrate yours? =)

Love,
Alice

(Next design: Half moon)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...