27 Eylül 2014 Cumartesi

31 gün 31 tasarım - 18. gün: Yarım ay / 31 day challenge – Day 18: Half moons

Bebe yaka elbiseden esinlenerek yarım ay desenli tırnak süslemesi

(For English please scroll down and click the “Read in English” button at the end of this post.”)

Herkese merhabalar,

Bugün size güzel ve şirin bir tasarım göstereceğim =)

Half moon nail art

Bugünün 31 gün 31 tasarım konusu yarım ay’dı. Ben daha fazlasını yapmak istedim ve aklıma ilk gelen şey olan bebe yaka elbise fotoğrafları aradım. Aşağıdaki elbiseyi gördüğüm anda, ne yapmak istediğime karar verdim:

Fotoğrafın orijinali: http://bit.ly/1rsYDV4 

Bu güzel tasarım için yapmamız gerekenler:

1. Bir base coat ya da şeffaf bir oje sürüyoruz.
2. Tırnağımızın alt tarafına yarım ay yapmamıza yardımcı olabilecek yuvarlak bir şey yapıştırıyoruz. Bunun için french manikürü için satılan minik etiketleri kullanabileceğiniz gibi, eğer benim gibi elinizde o etiketlerden yoksa, bir yara bantı da kullanabilirsiniz. Gayet iyi iş görüyor.
3. Bantlarmızı yapıştırdıktan sonra, temel rengimizi sürüyoruz. Bu tasarım için ten rengi bir oje kullanıyoruz.
4. Oje kurumadan, yapıştırdığımız etiketi ya da yara bantını çıkarıyoruz.
5. Mercan rengi bir oje ile elbisenin yakasını çiziyoruz.  Ben şu yazımda bahsettiğim Flormar fırça setinden küçük detay fırçasını kullandım.
6. Son olarak, yine aynı renkle minik noktalar yapıyoruz.

Half moon nail art


Bu deseni işaret, orta ve yüzük parmaklarıma uyguladım. Küçük ve baş parmaklarıma da elbisenin belindeki fiyonk ile uyumlu olması için fiyonklar yaptım. Bunun için:

1. Ten rengi temel ojemizi sürüyoruz.
2. Tırnağımızın ucuna yakın bir kısmına mercan rengi ojemizle bir çizgi çiziyoruz.
3. Resimde görüldüğü gibi 5 minik nokta yapıyoruz. Bu noktalar fiyonk yaparken işimize yarayacaklar.
4. Kenardaki noktaları ortadaki  noktada birleştiriyoruz.
5. Kenarlarındaki boşlukları da doldurarak manikürümüzü tamamlıyoruz.

bow nail art

Bu tasarımı bu kadar seveceğimi hiç tahmin etmezdim ama çıkarmak istemedim ^^ Son hali böyle görünüyor:
Half moon nail art

Bu tasarım için çok fazla ojeye de ihtiyacımız yok. Benim kullandığım ojeler:

Golden Rose Paris 237 (Coral pink)
Golden Rose Paris 119 (Nude)


Umarım siz de bu tasarımımı beğenmişsinizdir. Eğer siz de yapmak isterseniz beni twitter (@nailart_alice) ve instagram (@nailartinwonderland)’da taglemeyi unutmayın =) 

Sevgilerimle,
Alice


(Sıradaki desen: Galaksi)


Half moons nail art inspired by a Peter Pan collar dress

Hello beauties,

Today I’m here to present a pretty and cute nail art design to you =)
 Half moon nail art

Today’s 31 day challenge was half moon design. I wanted to add more to it and googled some Peter Pan collar dresses. When I found the dress below, I immediately knew what I wanted to do:

Fotoğrafın orijinali: http://bit.ly/1rsYDV4
To create this beautiful design:
1. Apply your base coat or a clear polish.
2. Stick your half moon guide to the bottom of your nail. Although you can do the half moon designs freehand, it is always a good idea to use some guides. You can choose to use some french tip guides. I had none, so I used band aid plasters =)  They work as well as others.
3. After you stick your half moon guides, apply your base color. For this design, our base polish is a nude color.
4. While the polish is still wet, take off the sticker.
5. Use a coral pink polish and make the collar of the dress. I used the small detail brush from Flormar nail art brush set that I mentioned here.
6. Lastly, add some small polka dots.

Half moon nail art

I made the same design on my pointer, middle and ring fingers. For the pinkie and the thumb, I wanted to create a bow to match the dress. To do this:

1. Apply your nude base color.
2. Draw a thin coral pink line towards the tip of your nail.
3. Make five dots as shown in the picture below. They will help you to draw the bow.
4. Connect the dots in the middle.
5. Finish up the bow by filling in the shape. And that’s it!

bow nail art

I didn’t really expect this design to be that cute. I think it will be sad to take them off =) This is how it looks when it is finished:

Half moon nail art

You do not need a lot of different colors for this design. The polishes I’ve used are:

Golden Rose Paris 237 (Coral pink)
Golden Rose Paris 119 (Nude)


I hope you like this design. If you recreate it, please tag me on twitter (@nailart_alice) and instagram (@nailartinwonderland)

Love,
Alice

(Next pattern: Galaxies)

8 yorum:

  1. Bayıldım çok cici olmuş tırnakların. Art demekte haklılar bence bu süsleme değil bir sanat. Bloguna üye oldum, çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlı bir yorum bu :) Beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim :) Bloguma da hoşgeldiniz ^^

      Sil
  2. Bloguma yaptığın hoş ziyaretin için teşekkür ederim :) Ben aslında seni bizim Alice zannediyordum :) alicemakyajdiyarinda.blogspot.com Ama seni tandığıma da çok sevindim, ben de seni izlemeye aldım :)
    Bu arada read in english kısmını nasıl yaptın? Bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim, gamzey1989@hotmail.com a da mail atabilirsin, kocaman sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Alice'i biliyor ve ben de cook seviyorum :) Hosgeldin bloguma Beyaz Sir ^^

      Eve gidince ilk iş Read in English kısmı ile ilgili mail atacagim sana ;)

      Sil
  3. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, nail artların gerçekten çok başarılı, adeta sanat eseri her biri, cidden takdir etmemek elde değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için kocaman teşekkür ederim :) Çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  4. Fikir ve renk uyumu çok güzel ^_^ <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...