18 Şubat 2015 Çarşamba

Nail Art Alışverişi / Nail Art Haul


(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Nail Art Alışverişi

Herkese merhabalar,

Yaklaşık 2 ay önce, Born Pretty Store’da büyük bir indirim vardı. Bu şansı kaçırmak istemedim ve hemen siparişimi verdim. Ben siparişimi verdikten iki gün sonra bazı ürünler daha da indirime girmişti ve instagram hesabımda paylaşmış ve nail art malzemesi ihtiyacı olanların değerlendirmesini önermiştim.

Siparişimi verdikten yaklaşık 3 hafta sonra ürünlerim elimdeydi. Aslında ben daha uzun süreceğini tahmin ediyordum ama çabucak ulaştı. Ve bu yazımda sizlerle bu nail art alışverişimin detaylarını paylaşmak istiyorum.


Öncelikle siparişimin detaylarını göstereyim. Benim ödediğim fiyatlar aşağıda görünen fiyatlar. Eğer ürünleri sitede aratırsanız (Ürün kodunu arama kutucuğuna yazarak ulaşabilirsiniz.) birçoğunun şimdi daha yüksek fiyatlarla satıldığını görebilirsiniz.

Born Pretty Store Nail Art Haul / Alışveriş

Aşağıdakiler de elime geçen ürünler:

Born Pretty Store Nail Art Haul / Alışveriş

Birkaç farklı çeşit, renk ve desende nail art zımbaları aldım. İnanılmaz hesaplıya geldiler. Gelecek nail art çalışmalarımda zaman zaman bunları da kullanmayı planlıyorum. Kullanmak da çok kolay. Nasıl kullanılacağını öğrenmek ve zımbalarla yaptığım tetris nail art çalışmamı görmek için bu videoyu izleyebilirsiniz.

Eğer tetris nail art videomu izlerseniz göreceksiniz ki aslında ucu balmumundan yapılmış zımba/taş kalemine ihtiyacım yok. Ama yine de merak ettim gerçekten işi kolaylaştırıyor mu diye. Bir süre kullandıktan sonra hakkında bir yazı da hazırlayabilirim belki ^^

Daha önce profesyonel noktalama aletlerim yoktu. Ben de kendi noktalama aletlerimi yapmıştım. Hatta blogdaki ilk yazım DIY noktama aletleri idi. (Yazıyı burada görebilirsiniz.) Daha sonra aldığım Flormar nail art fırça setinin içinden de bir tane küçük uçlu noktalama aleti çıkmıştı. Bu blogda gördüğünüz tüm çalışmalarda ben çoğunlukla kendi yaptıklarımı kullandım ve çok da iyi iş görüyorlar. Bu 5li noktalama aleti setini almamın sebebi nail art çalışmalarımı artık daha hızlı yapmak istemem ve yapım aşamasında temizlemekle uğraşmak istemememdir. Bir de hesaplı olunca denemek istedim ;)

French manikür bantları da “Eh işte, dursun bir kenarda” diyerek aldığım bir ürün oldu.  Eğer buradaki nail art çalışmamı gördüyseniz, onlarsız da yapılabildiğini biliyorsunuzdur ;)

Son olarak 0.99 dolara içinden iki tane rastgele tırnak baskı kalıbı çıkan bir şanslı kutu aldım =) Ve bana gönderilenler hoşuma gitti.

Ürünlerin toplam fiyatı 10.93 dolar tuttu. 3 dolar da kargomu kayıtlı olarak göndermelerini istediğim için ödedim. “Points reddemed” kısmındaki miktar da şurada bahsettiğim daha önceki alışverişimden sonra kazandığım puanlar. Sonuçta toplam ödediğim fiyat 12.64 dolar oldu.


Çok hesaplı bir alışveriş olduğunu düşünüyorum. Eğer siz de nail art ürünleri almak istiyorsanız Born Pretty Store’u denemenizi tavsiye edebilirim. Eğer twitter ve instagram hesaplarını takip ederseniz indirimlerden zamanında haberiniz de olabilir. Bir de alışverişinizde WDTX31 kodunu kullanırsanız, normal fiyatlı ürünler üzerinden %10 indirim kazanabilirsiniz.

Ürünlerle ve Born Pretty Store ile ilgili herhangi bir sorunuz olursa lütfen çekinmeden sorun.

Not: Bu yazıda bahsi geçen ürünler sponsor ürünü değildir ve tamamı kendi paramla satın aldığım ürünlerdir.

Sevgilerimle,

Alice





Nail Art Haul

Hello everybody,

About 2 months ago, there was a great sale on Born Pretty Store website. I didn’t want to miss the chance, so I placed an order immediately. Two days after I placed my order, some of the items got even more discount. I also shared it on my Instagram page (here) and advised my followers to take advantage of the sale and buy the things they needed for their nail art, any tools or decoration.

After about three weeks, I received my pack. Honestly, I expected it to take longer, but luckily it didn’t. So in this post, I want to share the details of my latest nail art haul from Born Pretty Store.


Firstly, I want to share the screenshot of my order. The prices you see here are the prices I paid. If you search the products (You can just type the product ID on search bar on BPS website), you will see that most of them have higher prices now.

Born Pretty Store Nail Art Haul / Alışveriş

And below you can see the products I received.

Born Pretty Store Nail Art Haul / Alışveriş

I bought some nail art studs, different colors, shapes and sizes. I hope to be using them in my future nail art designs. They are so easy to use. If you want to see how you can use nail studs and my tetris nail art done with nail studs, you can watch the video I prepared here.

If you watch my video, you’ll see that I don’t really need picker wax pen. This was just out of curiosity. I wanted to try it and find out if it really eases the job. I’m planning to write a post about this pen in the future.

I didn’t have professional dotting tools before. I did my DIY dotting tools and it was my first post in this blog. (You can see my DIY dotting tools here.) For almost all of the design you have seen in this blog up to now, I only used my DIY dotting tools and they work perfectly well. The reason why I bought this dotting tool set is that I want to do my nail art designs faster and I don’t want to deal with cleaning up the dotting tools while doing nail art. ^^ And it was very inexpensive ;)

French tip guides were just in case I need them in the future. If you saw this post, you also saw that I can do without them ^^

Finally, there was a lucky bag for two pieces of stamp plates for $0.99. They just send you two random stamping plates. I crossed my fingers and ordered them. I think they have nice images on them ;)

The price I paid was $12.64 only. (Points I redeemed, by the way, were from my previous order.)


All in all, I think this was a very good deal for me. If you need / want nail art supplies, I can confidently suggest Born Pretty Store to you. If you follow their twitter / instagram accounts, you can also learn more about their discounts sooner ^^ If you use WDTX31 discount code, you can get 10% off for regularly priced items.

If you have any questions, please do not hesitate to ask me.

Disclosure: Apart from the products I mentioned in this post, I have never received anything for free from Born Pretty Store. At least not yet ^^

Love,
Alice

2 yorum:

  1. Çok güzel ürünler, güle güle kullanın.
    Blogunuzu etkinlikte görüp geldim. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...