22 Haziran 2015 Pazartesi

İlham / Inspiration Nail Art in Wonderland


İlham Nail Art in Wonderland 


(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Herkese merhabalar,
Geçen yıl bu bloğu açtığımda, sadece nail art hobimi yansıtabileceğim bir araç olarak görüyordum burayı. Bir öğretmen olarak insanlara bir şeyler öğretebilmeyi ve onlara ilham verebilmeyi çok seviyorum. Geçen bu bir yıl içinde fark ettim ki ben sadece sınıflarımda değil bu blogla da dokunabiliyorum insanlara. Bunu ilk olarak süslüsözlük’te sevgili yurikoomega’nın yazısı ile anladım. Yazıyı tesadüfen gördüm ve okuduğumda gözlerim doldu, heyecanla hemen eşime gösterdim. Çok mutlu oldum. Ve daha sonra hiç tanımadığım farklı farklı insanlar benim çalışmalarımı yapmaya başladılar. Sonuç olarak ben bu güzel çalışmalara gereken ilgiyi vermeliyim diye düşündüm ve benden esinlenilerek yapılan çalışmaları zaman zaman blogumda yayınlamaya karar verdim ^^ 
Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Bu çalışma twitter’dan @lastenzu’ya ait. “Havada aşk var” nail art çalışmamı ne de güzel yapmış.

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Instagram’dan @nailart_prensesi benim her zaman en sevdiğim nail art olan gelin damatlı düğün nail art çalışmamı uygulamış güzel tırnaklarına. Hatta benden esinlenerek yaptığı bu çalışmanın aynısını takma tırnaklara da uygulayıp bir çekiliş başlatmış. Başarılar diliyorum kendisine.

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Bu güzel çalışmasıyla benim ilk yaptığım tasarımlardan biri olan uğur böceği nail art çalışmamı hatırlattığı için @ojelimm'e çok teşekkür ederim.

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Canım arkadaşım @ftm_0’ın bu çalışmasını da çok sevdim. Elmo nail art benim için çok eğlenceli olmuştu. Senin için de öyle miydi acaba? ^^

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Son çalışma yine @nailart_prensesi’nden ^^ Enn sevdiğim kitap dizisinden esinlenerek yaptığım Harry Potter nail art’ımı bir de onun tırnaklarında görmek ne güzel oldu.

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Ben insanlara ilham verdiğimi gördüğümde inanamayacağımız derecede çok mutlu oluyorum. Bu yüzden de düşüncelerini ve nail art çalışmalarını benimle paylaşan herkese kocaman teşekkürlerimi sunuyorum.

Eğer siz de benim çalışmalarımdan esinlenerek nail art yaparsanız, lütfen benimle paylaşmayı unutmayın. Bunun için Instagram’dan #inspirationnailartinwonderland hashtagini kullanabilir ve beni @nailartinwonderland olarak etiketleyebilirsiniz. Twitter’dan paylaşmak için @nailart_alice tagini kullanabilir, ya da mail ile nailartinwonderland@gmail.com’dan bana ulaştırabilirsiniz.

Beni aşağıdaki linklere tıklayarak tüm sosyal medya hesaplarımdan takibe alabilirsiniz.


Yayınlanacak tüm yazılarımdan anında haberdar olmak için sağ taraftaki kutucuğa mail adresinizi bırakıp “follow” butonuna tıklamayı unutmayın.

Sevgilerimle,

Alice




Inspiration Nail Art in Wonderland

Hello everyone,

When I started this blog last year, it was just a reflection of my nail art hobby. As a teacher in real life, I really like to teach and inspire people. Thanks to this blog, I’ve realized that I also inspire people here too. Once I heard that there is someone who does not bite her nails anymore to grow them long enough to do some of my nail art designs. I was about to cry out of happiness when I got this kind of feedback from someone I do not know at all. I was so so happy! Then, other people started to recreate my designs and share them with me. And I know that I have to give credit to those beautiful people. That’s why, I have decided to share your recreations of my nail designs from time to time. Here’s the first post of the series:

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland


This recreation is by @lastenzu (twitter). She recreated my “Love is in the Air” nail art successfully.

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Here is another lovely recreation of my wedding nail art by @nailart_prensesi (IG). This nail art was so special for me as I wore it on my wedding day. I love her recreation too ^^

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

Lady bug nail art was one of the first nail art designs I’ve posted on this blog. Thank you @ojelimmm (IG) for reminding it to me ^^ I like your photo with the cute ladybug.

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

This recreation is by my dear friend @ftm_0 (IG) ^^ This Elmo nail art was so enjoyable to wear for me. Was it also enjoyable for you? :) You have great talent ;)

Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

The last recreation I want to share with you today is again by @nailart_prensesi. She very successfully recreated my Harry Potter nail art.
Inspiration Nail Art in Wonderland - #inspirationnailartinwonderland

I get extremely happy when I see that I inspire people. That’s why, I would like to thank the people I mentioned above for sharing their great recreations with me and let me feel the joy.

If you try any of my nail art designs, please do not forget to share your photos with me by using the hashtag #inspirationnailartinwonderland and tagging me with @nailartinwonderland ^^
  
If you are not following me on social media, you can do so by clicking the links below.


Love,
Alice

9 yorum:

  1. Elmo'ya bayıldım özelikle... Hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi? =) Yapan herkesin ellerine sağlık ^^ Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. çok güzel şeyler yapıyorsun keşke ben de bu kadar yetenekli olabilseydim :-(( daha çok yap daha çok görelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa, öyle deme, biraz uğraşsan eminim sen de harika şeyler yaparsın ^^ Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ayy hepsi birbirinden güzel..Bayıldım vallahi.Ben kendime yaparken çok zorlanıyorum başkasına yapmak daha kolay oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim bu güzel yorum için ^^ Ben başkasına pek yaptım sayılmaz =) Bu yaz deneyeceğim, bakalım nasıl olacak ^^ Sevgiler

      Sil
  4. en güzel en net nailartları yaptığın için blogunda yapılışını anlattığın çok net fotoğraflar paylaştığın için senden esinlenmek çok daha zevkli ve güzel :) beni çok mutlu ettin 😘😘 daha nice nailartlarını yapmak nasip olur inşallah seni çok seviyorum 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tatlısın ^^ Asıl ben teşekkür ederim, internet aracılığıyla da olsa hiç tanımadığım birsürü insana ulaşabilmek o kadar mutlu ediyor ki beni :) İyi ki varsınız ^^

      Sil
    2. sende iyiki varsın iyiki keşfetmişim 😊😊😘😘

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...