9 Mayıs 2016 Pazartesi

Bloggerlar Okuyor Mayıs 2016 kitabını seçiyoruz!


Herkese merhabalar,

Geçtiğimiz ay bir Bloggerlar Okuyor etkinliği başlatmış ve George Orwell’in1984 isimli kitabını okumuştuk. (Etkinliğimizle ilgili detaylı bilgi için buraya göz atabilirsiniz.) Mayıs 2016 için okuyacağımız kitabı birlikte seçelim istiyoruz ve işte soruyoruz:

J. R. R. Tolkien’dan Hobbit mi yoksa William Golding’den Sineklerin Tanrısı mı?


Etkinliğimize katılmak isteyen sevgili arkadaşlar,

15 Mayıs Pazar gününe kadar hangi kitabı okumayı tercih ettiğinizi bu yazının altına yorum olarak yazabilirseniz çok sevinirim. Ayrıca bu yazıyı paylaşarak etkinliğimizi daha çok kişiye duyurmamıza yardımcı olursanız harika olur ^^

Tercihlerinizi merakla bekliyorum ^^ 

Sevgilerimle,
Alice

Güncelleme: Seçilen kitap 4'e 7 oyla Sineklerin Tanrısı oldu ^^ Haydi okumaya ;)

33 yorum:

  1. Daha nisan okumasını biteremedik ki :( Neyse yapacak birşey yok.

    Bu ay ben katılamayacagım sanırım. Habbıt daha önce okudum yakın zamanda. Sineklerin Tanrısı ise şu an uzun okuma listem nedeniyle sıraya alamayacagım bir kitap. Şimdiden tura katılan arkadaşlara iyi okumlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa tüh, katılsaydın keşke bu ay da. Ama liste yapıp sadık kalabilenlere hayranlığımı belirtmek isterim :)Ben pek uyarakıllı olduğumdan kafama ne eserse öyle takılıyorum :)

      Sil
  2. Bizce de Sineklerin Tanrısı ^^

    YanıtlaSil
  3. Hobbit :)
    Sineklerin tanrısı müthiş bir eserdir ama insanların içindeki karanlığı öyle ustalıklı anlatıyor ki, soğudum insanlardan :)

    YanıtlaSil
  4. Ben oyumu elimde olduğu ve henüz okumadığım için Hobbit'ten yana kullanıyorum. ^^ Bende henüz dün bitirebildim 1984'ü bugün yorumunu girmeye çalışacağım. Birde birbirimizle daha kolay iletişimde olmak için mail grubu veya bir hangouts sohbet grubu falan oluştursak daha iyi olur gibi. Mesela benim 1984'ün 10 mayısa kadar ertelendiğinden haberim olmadı. Olsaydı daha erken girebilirdim yorumu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmeleri dert etmeyin ;) mümkün olduğunca zamanında yapmaya çalışsak da insanlık hali oluyor öyle şeyler :) mühim olan okumak :) Grup kurmak iyi fikir mi emin değilim, herkes her ay katılmıyor sonuçta. Ama ben blogdan ve instagramdan paylaşmaya çalışıyorum ;)

      Sil
  5. Hobbit'i okuduğum için oyun Sineklerin Tanrısı'na.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım, şimdilik pek kafa kafaya gidiyor gibi :)

      Sil
  6. Sineklerin Tanrısı'na oy veriyorum. Umarım o kazanır :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eğer yetiştirebilirsem ikisini de okumak istiyorum çok <3 ama epey çekişmeli şuan tercihler :)

      Sil
    2. Hobbit'i ben de okumak istiyorum ama ağustos eylül gibi okurum sanırım.

      Sil
  7. Etkinlik şahane ilerliyor, şu an katılamıyorum, elimde çok kitap birikti ama takipteyim... İlerleyen süreçte katılacağımı umut ediyorum ;)

    KEyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuma listenden bize bir sonraki ay için önerin olur mu? Bizim de listemizde olanlar varsa değerlendirebiliriz ;)

      Sil
    2. Ben genelde seri okuyorum şu sıralar fantastik tarz... şu iki hafta içinde hayalevi kralları serisini bitiremedimeye çalışıyorum... ondan donma the 100 serisi sonra efsane diye gidiyor Nail Art! Tercihlerim cazip gelir mi bilemedim 😉

      Sil
    3. Hmm, etkinlik için seriler pek uygun olmayabilir. Ben Harry Potter dışında seri okudum mu emin değilim :) ama geçenlerde Aşk tüm zamanların içinden geçer serisini almış buldum kendimi :D Muhtemelen haziranda ona başlayacağım.

      Sil
    4. evet etkinlik için zor tercih :)
      Ben de hep serilere gidiyorum nedendir bilmiyorum ama öyle Nail Art! ;)
      Hadi hayırlısı, iyi okumalar...

      Sil
  8. Sineklerin Tanrısına bir oy da benden ^____^ 1984 okumasına yetişemedim malesef ama bunu kaçırmak istemiyorum kesinlikle.

    YanıtlaSil
  9. Sineklerin Tanrısı olursa ben de varım, iki aydır bitmiyor kitap belki bu vesileyle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) iyi mi kötü mü bilemedim şimdi :D

      Sil
    2. Yok yok, iyi :) Yoğun olduğum bir döneme denk gelmişti de sonra araya başka kitaplar girdi yoksa gayet güzel gidiyordu :)

      Sil
  10. Sineklerin Tanrısı diyorum bende :)

    YanıtlaSil
  11. sinekler güzel de hopit daha eylenceli amaaağ :)

    YanıtlaSil
  12. Biraz geç kaldım sanırım ama etkinliği yeni keşfettim, Sineklerin Tanrısı ile etkinliğe bende katılmak isterim. :)

    YanıtlaSil
  13. Nail nerelerdesin? Yaz tatili geldi ama sen gelmedin. Umarım iyisindir. Bloguna dönmeni dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım buralardayım aslında ama bloga yazmak için hiç vakit yaratamıyorum. Yazılmış olup yayınlanmayan, ve yazılması gereken o kadar çok şey var ki :( Yakın zamanda vakit bulabilirsem neden yaz-a-madığımı anlatacağım blogda ;)

      Sil
    2. Peki. Yazılarını merakla bekliyorum. Görüşmek üzere :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...