9 Eylül 2016 Cuma

Ben geldiim :) Hem de çok güzel bir haberle...

Herkese merhabalar,

Uzun zamandır blogdan ayrı kaldım ve bunun için çok da güzel bir sebebim vardı: Anne oluyorum 😍


Şuan hamileliğimin 29. haftasını yaşıyorum. Şimdiye kadar çok şükür hemen her şey yolunda gitti 🙏 Mide bulantısı ve istifra şikayetlerim olmadı. Normalde midesi ile arası pek de iyi olmayan biri olduğumdan bu beni hem şaşırttı hem de çok sevindirdi ☺️ Sadece ilk zamanlar (ilk 3 aylık dönemde) yorgunluk, bazı yiyeceklerden tiksinme ve mide yanmalarım oldu ama günlük hayatımı etkileyen herhangi bir sorun yaşamadım. Zaten bu sorunlar da ikinci üç aylık döneme girmemle birlikte yok oldu diyebilirim. İkinci üç aylık dönem birçok yerde okuduğum ve duyduğum gibi oldukça rahat geçti. Kardeşimin düğününde artık iyice belirginleşmiş olan göbeğimle hiç oturmadan saatler boyunca dans edebilmem de işte hep bu ikinci trimesterin hediyesiydi sanırım 😂 Çok şükür 🙏 Doğuma sayılı haftalar kala, yani üçüncü üç aylık döneme girdiğimden beri ise kalp ile ilgili sorunlar yaşıyorum. Nabzım zaman zaman olması gerekenin üstüne çıkıyor ve arada bir de ritim bozukluğu oluyor. Bunun için kalp ritmini yavaşlatan bir ilaç kullanmaya başladım istemeyerek de olsa. Bir de doğal olarak büyüdükçe daha çabuk yorulmaya başladım 🙈 Ama onun dışında her şey çok güzel. Hele son zamanlarda artan içimdeki kıpırtıların yaşattığı muhteşem duyguyu dile getirmemin imkanı yok.

Bu süreçte ne blogda ne de instagramda herhangi bir paylaşım yapmadım. Hem erken aylarda hamileliğimi çok yakın çevrem haricinde hiç kimseye duyurmamıştım, hem de yazı yazacak, fotoğraf düzenleyecek enerjiyi ve sabrı kendimde bulamadım. O kadar ki elimde yazısı olmayan fotoğraflar ve fotoğrafını düzenleyemediğim için paylaşamadığım yazılar öylece paylaşılmayı bekliyor aylardır. 🙈 Bilgisayarımda da sorun vardı bir süredir. Hatta bu yazıyı da bilgisayarsız yazmak zorunda kaldım. Umarım sorunsuz yayınlanır. ☺️

Ama artık yavaş yavaş dönüş yapmak niyetindeyim. Birikmiş yazılacaklarımın yanısıra hamilelikle ilgili yazılar da yazmak isterim eğer siz de isterseniz 😊 Tabi ne tür yazılar istediğinizi yorumlarda belirtirseniz çok da iyi olur 😉 Ayrıca yan taraftaki minik anketimi de kullanabilirsiniz.

İşte wonderland'de durumlar böyle :)
Hepinizi çok özlemişim, lütfen beni yorumsuz bırakmayın 😘

Kocaman sevgiler,
Alice

6 yorum:

  1. Tekrar tebrik ederim. Sağlıkla kucağımıza alalım minnoşlarımızı <3

    Ben alışveriş yazıları yazmaya başladım, arayıştaki anneler için güzel bir fikir olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :) Amin canım, inşallah 🙏🙏 Evet, alışveriş benim kafamı da çok kurcalıyordu. Biraz daha geçsin toplu bir yazı yazabilirim bu konuda sanırım.

      Sil
  2. çok tebrik ederim canım. böyle bir şeyden şüphelenmiştim. hamileliğin bayağı ilerlemiş. umarım kalan günlerin de rahat geçer.

    blog yazılarını çok özledim. yaz da hangi konuda olursa olsun yaz :-) ileride hamile kalmayı düşünen biri olarak hamilelikle ilgili yazılarını da merak ederek okurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulecimm, çok teşekkür ederim <3 Ben hamileliği çok sevdim :) Umarım dilediğin zamanda sen de tadarsın bu duyguyu 🙏 Birkaç yazı hazırladım bile ;) Uygun görseller bulup bir de düzenledim mi yakında birçok yazı olacak blogda :)

      Sil
  3. Tebrik ederimmm merakla bekliyoruzzz minnoşu <3 Ritim bozukluğu olan biriyim hap bana uymamıştı bakalım ileride hamişş olunca nasıl olacak :D sen şanslı olanlardansın arada bir yükselmesi çooook normal olan bir şeymiş kocaman öpüyorummm

    YanıtlaSil
  4. Tekrar tebrik ediorum Alice'cim saglikla kavusalim kuzularimiza 💕

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...